Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

Η Αποχή δεν είναι αντίδραση

Πάνε κάπου δυο χρόνια που έχω να ασχοληθώ με αυτό το μπλόγκ, όχι γιατί δεν ήθελα να γράψω απλά δεν έβρισκα χρόνο και κυρίως δεν έβρισκα το κουράγιο να ξεσπάσω για όλα όσα γίνονται. Αποφάσισα λοιπόν να ξεκινήσω ενεργά να χρησιμοποιώ και πάλι το συγκεκριμένο μπλόγκ κυρίως γιατί το twitter δεν μου δίνει την δυνατότητα να εκφραστώ όσο θέλω γιατί απλά μου παρέχει μονάχα 140 χαρακτήρες. Μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια που πέρασαν έγιναν πολλά, πάρα πολλά και κυρίως στην κοινωνικοπολιτικη ζωή της χώρας. Με αφορμή τις πρόσφατες εκλογές θα ήθελα και εγώ να εκφράσω την αποψή μου για την ΤΕΡΑΣΤΙΑ αποχή (το αποτέλεσμα των εκλογών με άφησε τρομερά απογοητεύμενη αλλά αυτό θα το αναλύσω σε άλλο ποστ). Η αποχή λοιπόν φέτος ξεπέρασε το 35% καιαυτό είναι που με λυπεί αφάνταστα. Η χώρα μας είναι στην χειρότερη φάση που θα μπορούσε να περνάει και εμείς απέχουμε από τον πιο δημοκρατικό θεσμό? ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ? Πώς έχεις την απαίτηση να σε σεβαστούν από την στιγμή που δεν φιλοτιμήθηκες κάν να σηκωθείς από το καναπέ για να ρίξεις την ψήφο σου? Γύρισες στην πλάτη στο μέλλον της χώρας σου...και όχι η αποχή δεν είναι μαγκιά! ΠΑΨΕ ΝΑ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΟΔΕΨΕΣ 3 ΛΕΠΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου